Faz

هیچی ندارم بگم

سلام. خوش اومدین دوستای گلم .امیدوارم هیچ وقت توی زندگی خوبتون غم وغصه ای نباشه.....

 

چندتا پیشنهاد میدم که امیدوارم باهم همکاری داشته باشیم...////

 

1/ اگر شما به وب من نظر بدین من حتما جبران میکنم و دوبرابرشو بهتون میدم....///

 

2/با تبادیل لینک هم موافقم و اگر دوست داشتین توی نظرات خصوصی پیشنهاد تون رو

 

بگیننننننننننن....///

 

3/اگر پیشنهادی برای وب داشتین حتما بگین و من هم سریعاً عمل میکنم به حرفای

 

خوبتون...///

 

راستی دوس جونای من ادرس وبتون هم فراموش نشه...///چاکر همه بروبچ لوکس بای.



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت22:51---5 فروردين 1395
سیاست_های_رفتاری

#من_همینم_که_هستم!

گفته میشود خطرناک ترین جمله این است
در این جمله کوتاه میتوانیم #غرور،لجاجت،خودرایی،خودخواهی،د


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 فروردين 1398برچسب:,ساعت 17:13 توسط tabassom| |


Power By: LoxBlog.Com